دبیرستان نمونه دین و دانش لردگان _ شورای دانش آموزی

الهی اگر طاعت بسی ندارم اندر دو جهان جز تو کسی ندارم

دبیرستان نمونه دین و دانش لردگان _ شورای دانش آموزی

الهی اگر طاعت بسی ندارم اندر دو جهان جز تو کسی ندارم

دبیرستان نمونه دین و دانش لردگان _ شورای دانش آموزی

وبلاگ فرهنگی و هنری و اطلاع رسانی شورای
دانش آموزی دبیرستان نمونه دین و دانش لردگان
استان چهارمحال و بختیاری
نویسنده: مرتضی غیاثی

بایگانی
پیوندها

نقش خاطره

<!-- Date/Time by www.۱abzar.com ---><script type=&#۳۴;text/javascript&#۳۴; src=&#۳۴;http://۱abzar.ir/abzar/tools/time-date/date-fa.php?color=۳۳۳۳۳۳&font=۱۵&bg=۲۸۹۹FC&kc=EDED۱۳&kadr=۱۳&#۳۴;></script><div style=&#۳۴;display:none&#۳۴;><h۲><a href=&#۳۴;http://www.۱abzar.com/abzar/time-date.php&#۳۴;>&#۱۵۸۷;&#۱۵۷۵;&#۱۵۹۳;&#۱۵۷۸; &#۱۶۰۸; &#۱۵۷۸;&#۱۵۷۵;&#۱۵۸۵;&#۱۶۱۰;&#۱۵۸۲;</a></h۲></div><!-- Date/Time by www.۱abzar.com --->

تصاویر درخواستی دانش آموزان آموزشگاه

از کلاس ها




  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۰۴
  • ۴۲۹ نمایش
  • مرتضی غیاثی

خاطره

نظرات (۳)

واقعا ممنون ...

لطف کردین...

بازم از ای کارا کنید...

پاسخ:
خواهش میکنم ...ان شا الله

آروز میکنم خنده از لبانتان شادی از قلبتان و خدا از یادتان هیچ گاه نرود....

.

.

.

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم
تو را به خاطر عطر نان گرم
برای برفی که آب می شود دوست می دارم
تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم
تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم
برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت
لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می دارم

و دلی که تورا دوست دارد و تو حتی فکرش را هم نمی کنی.....

.

.

.

.

آره آقای قیاسی یکی از بچه ها هست دوستش دارم اما نمی دونه و فک نکنم بفهمه چون حتی دوست نیستیم فقط دوتا هم مدرسه ای هستیم....

عکسارو هم برا این گفتم بگیرین که حداقل یه عکس ازش داشته باشم........

حلالم کنید.....

شاید ...


پاسخ:
دوست داشتن حس زیبائیه که ما  اونو از دریای بیکران مهربانی خدا هدیه می گیریم؛
خیلی خوبه که زندگی سرشار از این دوستی ها و دوست داشتن ها باشه،
برقراری یه ارتباط دوستی هم کار سختی نیست ، حیفه که این حس خوب ، آشکار نباشه ؛سعی کنید در کنار این دوست داشتن ، با دوستانتون تعامل داشته باشید و از هنر و تجربیات همدیگه بهره ببرید.
به امید سربلندی شما
بد نبود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی