دبیرستان نمونه دین و دانش لردگان _ شورای دانش آموزی

الهی اگر طاعت بسی ندارم اندر دو جهان جز تو کسی ندارم

دبیرستان نمونه دین و دانش لردگان _ شورای دانش آموزی

الهی اگر طاعت بسی ندارم اندر دو جهان جز تو کسی ندارم

دبیرستان نمونه دین و دانش لردگان _ شورای دانش آموزی

وبلاگ فرهنگی و هنری و اطلاع رسانی شورای
دانش آموزی دبیرستان نمونه دین و دانش لردگان
استان چهارمحال و بختیاری
نویسنده: مرتضی غیاثی

بایگانی
پیوندها

سلام بر فجر

<!-- Date/Time by www.۱abzar.com ---><script type=&#۳۴;text/javascript&#۳۴; src=&#۳۴;http://۱abzar.ir/abzar/tools/time-date/date-fa.php?color=۳۳۳۳۳۳&font=۱۵&bg=۲۸۹۹FC&kc=EDED۱۳&kadr=۱۳&#۳۴;></script><div style=&#۳۴;display:none&#۳۴;><h۲><a href=&#۳۴;http://www.۱abzar.com/abzar/time-date.php&#۳۴;>&#۱۵۸۷;&#۱۵۷۵;&#۱۵۹۳;&#۱۵۷۸; &#۱۶۰۸; &#۱۵۷۸;&#۱۵۷۵;&#۱۵۸۵;&#۱۶۱۰;&#۱۵۸۲;</a></h۲></div><!-- Date/Time by www.۱abzar.com --->

مراسم بزرگداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) و  آغاز دهه ی مبارک فجر ،همراه با نواختن زنگ انقلاب ، امروز مصادف با 12 بهمن 1395 در دبیرستان نمونه دین و دانش لردگان برگزار شد.

 





  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۱۲
  • ۱۰۵۰ نمایش
  • مرتضی غیاثی

نظرات (۱۱)

سلام آقای قیاسی برنامتون امرو خوب بود.........مرسی.ممنون زحمت کشیدین هم شما هم بچه ها مثه آقا حسن آقا محمد بچه های گارد پرچم و... زحمت کشیدین ممنون..........

.
راستی از کلاسا هم عکس بگیرین بزارین اومدیمو سال دیگه پیش بچه ها نبودیم رفتیم حداقل عکسارو داشته باشیم یادشون کنیم.....
.
ممنون میشم واقعا
پاسخ:
سلام بر شما... ممنونم
بله چشم ...از کلاس ها هم ان شاالله تصویر میذاریم

هعی.....

آقای قیاسی یه عاش راس میگه عکسا بچه ها رو بزارین......


پاسخ:
چشم ...حتما
عشق من خواجه درود
اقای غیاسی به هاشم بگو نیششو ببنده وگرنه میدم بچه ها بدوزنش بهم .بااین ریشاش👌👈
  • ئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئ
  • ای غیاثی سیت دارم

    چشمتون روشن آقای قیاسی....

    ممنونم ازتون.....

    به آن هایی که دوستشان دارید
    بی بهانه بگویید دوستت دارم
    بگویید در این دنیای شلوغ
    سنجاقشان کرده اید به دلتان
    بگویید گاهی فرصت با هم بودنمان
    کوتاه تر از عمر شکوفه هاست
    شما بگویید،حتی اگر نشنوند……




    دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبایتان  را
    در انحصار قطره های اشک نبینم
    دعا می کنم که لبانتان را فقط در غنچه های لبخند ببینم
    دعا می کنم دستانتان که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
    همیشه از حرارت عشق گرم باشد
    من برایتان دعا می کنم که گل های وجود نازنینتان هیچگاه پژمرده نشوند
    برای شاپرک های باغچه ی خانه  تان دعا می کنم
    که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
    من برای خورشید آسمان زندگیتان دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند


    چه دعایی کنمتان بهتر از این:
    خنده  از ته دل
    گریه  از سر شوق
    و دلتان کلبه ای از مهر و صفا
    قلب تو جلوه ای عشق و ارادت به خدا …

  • تنهای تنها
  • به یکی میگن 22 بهمن چه روزیه 


    میگه روزی که جمهوری اسلامی به ایران حمله کرد. ���
    بچیل نامرد...دارم براتون
    فیتو نیشتو ببند بااین ریشات...خواجه توهم تو هرعکسی هستی یامیخوری یامیخندی...مورچه نزنی قندی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی